søndag 9. mars 2014

Tørr kvist og kvast




























Det er ikke så ofte du ser en masse blomster på bloggen min simpelthen fordi jeg er ganske så allergisk (ikke mentalt, men fysisk) overfor veldig mange blomster. Prisen for å ha dem i hus blir snufs, nys og hovne øyer.
MEN.... jeg bruker mye tørre kvister, og nå sist har jeg vært på en runde i hagen og plukket med meg litt tørr kvist og kvast. For meg er det like vakkert som en frisk blomsterbukett...




























Dame som er billig i drift med andre ord! Ikke bare syr hun seg skjørtene sine av gamle duker og gardiner, men jammen er hun lykkelig for tørt hageavfall også og dekorerer inne med det!

HA EN FIN KVELD!

6 kommentarer:

  1. Hihi, du er vel søt! Økonomen setter vel pris på sin økonomiske frue;-) Og jeg er helt enig med deg, tørre kvister og greiner er helt topp! Jeg har dilla på grønne vekster om dagen, har til og med satt i gang eget gartneri i vinduskarmene her, men de tørre kvistene er allikvel favoritter.

    Ha en deilig ukestart kjære venn!

    Klem, klem, klem

    SvarSlett
  2. Det var riktig lekkert hos deg! Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. ha ha ha....du er så sød Kaspara!! Ville Far i huset mene det samme om dén sag?? Ikke at han ville bytte naturligvis; men mon han er enig?! :-) :-) :-) Tak for smukke billeder og dejligt søndags smil

    SvarSlett
  4. Haha, så herlig! :) Tørre kvister er virkelig dekorative!
    Nydelige bilder!

    Stor klem fra Lite hi

    SvarSlett
  5. Hei søte Kaspara! Det er også helt fint med noen kvister, spør du meg. Jeg pleier å ha ofte både blomster og kvister. Heldigvis er dette en allergifri sone hos oss....i hvertfall med hensyn til blomster.
    Jeg ser frem en jobbfri uke med fint vær, hurra! Håper du har det bra! Klemmer fra PillePalle

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder som alltid Kaspara - til og med kvist og kvast blir fint hos deg! Puten er lekker, og det er utrolig fint med lysrosa til malingsslitt treverk! Ha en fin dag. I dag er det bare helt strålende vært! Skulle ønske jeg kunne ha vært hjemme og sjauet med kvist og kvast i hagen. Klem fra M

    SvarSlett