fredag 5. april 2013

Små-varer på plass




















































































Da har jeg puttet inn litt små-varer i min ørlille nettbutikk,   og det er på tide å la fredags-feelingen sige innover seg. Det blir en rolig og tidlig kveld (men Idol skal vi ha med oss!) for halv åtte i morgen tidlig  koster minstemann og jeg av gårde på fotball-cup i nabobyen.
Jeg gleder meg til å stå på sidelinja igjen for første gang dette året med termokoppen i handa og kjenne på iveren og fotballgleden til unge karer.
Det er spennende  å se en landskamp i fotball på tv,  men ingenting er som å se sine egne barn og lag-kompisene deres  i aksjon.

ØNSKER DEG EN HERLIG FREDAG!



7 kommentarer:

  1. Må innom å kikke på det fine du har der:)så gøy med fotballkamp,kjempespennende å stå å sjå på når dei spiller:)
    Mi jente står i mål så ho har et ansvar,hihi og ho klager stadig på Forsvaret som ikkje fungerer!

    Ei fin helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så fine ting du har laget, flott og gode farver. Kos deg på kamp! Jeg gleder meg til sesongen starter her også, nå er det 16. sesongstarten jeg skal i gang med, og dette året er det bare ei som er med :o)Ha en strålende fredagskveld med Idol og avslapping :o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  3. Supersøte de pinnetrærne dine!!
    Må inn og kikke litt i nettbutikken din:-)

    Ønsker deg en riktig god helg!

    Klem

    SvarSlett
  4. Altfor lenge siden jeg har vært inne her! Nå har jeg kost meg med mange herlige Kaspara-innlegg! Goood fredag, fine du.

    SvarSlett
  5. Du lager så mye fint, Kaspara, blir helt betatt av disse søte dekorasjonene. Ha en riktig fin helg! Her snør det.
    Klem fra Sølvi

    SvarSlett
  6. Du lager så mye fint, Kaspara, blir helt betatt av disse søte dekorasjonene. Ha en riktig fin helg! Her snør det.
    Klem fra Sølvi

    SvarSlett
  7. Så mye fint ! Og de pinnetrærne var rålekker. Liiiiiiker ! Ha en fortsatt fin helg.

    SvarSlett